عجیب‌ترین شوتی که عنوان مسخره‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال ترکیه را گرفت!

 گالاتاسرای شامگاه سه‌شنبه در یک دیدار عقب‌مانده از هفته سوم لیگ ترکیه در خانه استانبول‌اسپور به مصاف این تیم رفت.  در دقیقه ۳۷ گالاتاسرای صاحب یک پنالتی شد ولی استراتژی کرم آکتورک‌اوغلو و مائورو ایکاردی برای تکرار پنالتی مشهور مسی-سوارز به شکلی عجیب ناکام ماند تا یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های لیگ ترکیه خلق شود. کرم

 گالاتاسرای شامگاه سه‌شنبه در یک دیدار عقب‌مانده از هفته سوم لیگ ترکیه در خانه استانبول‌اسپور به مصاف این تیم رفت.

 در دقیقه ۳۷ گالاتاسرای صاحب یک پنالتی شد ولی استراتژی کرم آکتورک‌اوغلو و مائورو ایکاردی برای تکرار پنالتی مشهور مسی-سوارز به شکلی عجیب ناکام ماند تا یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های لیگ ترکیه خلق شود.

کرم آکتورک‌اوغلو در لحظه شوت توپ به سمت دروازه استانبول‌اسپور به جای شوت زدن پاسی کوتاه برای ایکاردی فراهم کرد. هواداران فوتبال بلافاصله به یاد صحنه‌ای درخشان در تاریخ فوتبال به پنالتی‌ مشهور لیونل مسی و لوئیس سوارز در دوران درخشش خود در بارسلونا افتادند.

صحنه پنالتی از دست رفته با موج گسترده‌ای از انتقاد‌ها و تمسخر روبه رو شد. این پنالتی عجیب در رسانه‌های ترکیه و جهان سر و صدای زیادی به پا کرده و هواداران فوتبال در سراسر جهان از پنالتی ایکاردی به عنوان یکی از پنالتی‌های تاریخی دنیای فوتبال یاد می‌کنند.

خوشبختانه این ضربه تاثیری بر بازی نداشت، زیرا گالاتاسرای با نتیجه ۱-۰ مقابل میزبان خود استانبول‌اسپور پیروز شد

Sultani Admin
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos